افلاک

مجله فرهنگی و اطلاع رسانی افلاک

افلاک

مجله فرهنگی و اطلاع رسانی افلاک

به نظر شما دوباره شروع کنم ؟

بسم الله الرحمن الرحیم 

با عرض سلام و ادب خدمت بازدیدکنندگان محترم و دوست داشتنی امروز بعد از ماه ها به وبلاگ خودم سر زدم البته قصد داشتم تا دیگه این جا نیام ولی این بار کنجکاو شدم که توی وبلاگم چه خبره الان که اومدم واقعا شگفت زده شدم باورم نمی شه وبلاگی که ماه ها دست به سر و روش نکشیده بودم آمارش از ۳۰ هزار بازدید گذشته من واقعا جا خوردم و الان به شما می گم به خاطر این بازدید های شما هم که شده و توجه به وبلاگ این حقیر فقط برای شما حتما دوباره به کار در این وبلاگ مشغول می شم اما ... 

اما دوست دارم نظر شما رو درباره ادامه کار در این وبلاگ رو بدونم البته اگه نظر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید بگید ممنون می شم 

به امید دیدار...

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام همسنگر
نماز روزه هات قبول
از وبلاگت خیلی خوشم اومد
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
منتظرتم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد